فاتت سنه .............. فاتت سنه محروم يا قلبي ما الهنا ما أعرفش أنا .. إزاي يطول صبري عليك إن دق قلبك بسمعه ببعت في شوقي ترجعه كام يوم تبكيه توجعه إزاي يهون قلبي عليك وده كل ليله يسهر وليك طب رد حتى عليه بجواب مين اللي غلطان مين اللي ساب ساب حلمنا ضل الطريق من باب لباب عايش غريب جوايا إحساس كله خوف ولا عاد رابطنا غير حروف لعبه في أيديك حسب الظروف تنهيها تبدأ عشق خوف فاتت سنه .. والقلب محروم ما الهنا غلطت لما وثقت فيك والقلب سيباه بين أيديك تاهت ملامحه حرام عليك وأهو جاله جرأة وقال نسيك طب مين انا ... أنا حد تاني ما أعرفوش باع دنيته ولا كفهوش عاشق في وهم ما قدروش باع كل شئ هد فى وشوش ندرا عليا أفرح وأعيش وأمسح دموع أحزان مافيش فاتت سنه ... هغسل في قلب ملاه الضنى مع شمس بكره هدوق هنا وأرسم في حلمي بأيدي أنا فاتت سنه .. رجعت لي نفسي لقيتها أنا ونسيت اللي فات حتى السنه .. بقلم .. صبري رسلان

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اصدقاء السوء وصفاتهم وطرق الابتعاد عنهم// بقلم الدكتور صالح العطوان الحيالي الحيالي

مثل ينطبق علي واقعنا(( ظل البيت لمطيره وطارت بيه فرد طيره )) // بقلم د. صالح العطوان الحيالي الحيالي الحيالي

وقاضي قضاة العشق قاتله الهوي/ بقلم الاستاذ توفيق محمد نظمي سرحان